2a Januari 2014

Idag är det torsdag. Jag klev upp halv 8 i morse för morgonmötet, sen gick jag tillbaka till sängen igen och sov till kl. 12. Lunch. Byn. Grupp 13.15-16.00. Middag. slappa. kvällsmöte. Vi dukade nyss upp ost, kex , päron och melon i tv rummet, så nu sitter vi alla som bor på nedervåningen och äter det och ser tv. Vi ska se tyskungen klockan 21.00, av Camilla Läckbergs bok. Jag har känt mig ganska så lugn och nöjd idag, har varit en slappar dag och det är oftast skönt. Det blir ju självklart att jag blir rastlös många gånger med, men jag ska börja träna nu så då har jag i alla fall en grej till att ägna tiden åt. Sedan måste jag komma igång med fas 1 nu igen. Har haft en break över jul så...Men det ska nog gå bra, hoppas jag. Ganska tunga grejer dom här faserna. Sedan måste jag kolla igen hur det blir med att träffa läkare, hur jag ska fixa fortsatt sjukskrivning. Ja, hoppas att allt ordnar sig. Och syster, tack för hjälpen med försäkringskassan. Du är grym!
 
Joli.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ankan

Puss!

2014-01-05 @ 12:49:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0