Måndag 20e Januari 2014

 
Hej. Jag kom inte ihåg när jag skrev sist. Hur som helst så har helgen varit både bra och dålig. I lördags städade jag ur mitt stora rum och tog mitt pick och pack till ett mindre rum. Ett bättre rum, för här finns toa och dusch. Kalas. Sedan var jag även och tränade. Sprang på löpbandet, tog ut mig rejält och det var en skön känsla. Men, i söndags var jag lite låg, det bara kom över mig och för första gången här kände jag bara för att skrika. Det går dock aldrig för mig att skrika, även fast jag vill, men jag gick till rummet och skrev hur jag kände i alla fall. Jag kunde inte gråta heller. Idag Har jag varit låg med, så många tankar och det mesta kändes tungt som fan. Idag kunde jag dock gråta, satt på rummet på morgonen och när jag gråtit så kände jag mig lite lättare. Sedan var det två grupper som vanligt och sedan gick jag och tränade även fast det kändes motigt idag. Det hjälper mig och det är skönt att komma från huset och ha lite egen tid. Det känns faktiskt lite bättre nu i mitt mående så jag hoppas att det håller i sig. Jag blir faktiskt lite rädd när jag börjar känna att jag inte har en bra dag för jag vet hur lätt jag kan vända bra till dåligt, bara sådär. Men; "Jag klarar allt jag tar mig för. " som är en av självhjälps punkterna. Jag klarar allt jag tar mig för. Nu gör jag det, jag ska göra det...
 
Jag gillar kommentaren du skrev syster. "Bevara de fina minnena som finns å glöm resten ! "
 
Sedan måste jag säga hur jäkla skönt det var att redovisa min Life story i torsdags. Jag var sjukt nervös men höll inte tillbaka med någon fakta och inte heller med att visa känslor. Jag grät och flera andra i gruppen grät med och alla var så snälla och visade att de verkligen brydde sig. Jag är grymt tacksam att jag klarade av det. Ja, men nu ska jag jobba lite med fas 1, har redovisning imorgon igen. Gulp, hoppas det går bra. Ha det så bra min fina familj. Kram J
 
 
 
 


Kommentarer
Ankan

Ska försöka anamma de själv oxå.,
Har riktigt dåliga dagar jag me, men jag ha gett mig fan på att inte knäckas! Bryter ihop ibland, men de blir mer å mer sällan. Hoppas jag inte blivit avtrubbad bara..
Jag hoppas du har d toppen i Sundsvall hos bror!! Puss å kram go natt

2014-01-26 @ 01:26:48
Modern

Du skriver verkligen bra o intressant o fina bilder har du lagt ut, och det slog mig , vi är ju snygga!! Skönt att du börja inse "att du klarar allt du tar dig för" för det har jag vetat länge. Styrkekramar
från modern.

2014-02-04 @ 22:24:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0