2a mars 2014

Hej! Det är söndag och jag känner mig glad. Glad för att vi är ett så mysigt och tajt gäng här och för att bästa G jobbar i helg. Glad för att vi fick åka ut en sväng till Valbo. Jag köpte en munktröja, döskalle leggings och ett långt blått linne. Nöjd. Sedan nu när vi kom hem hade en tjej som är här på återbesök tills nästa onsdag, gjort en kalas god hallonpaj. Hon, återbesökstjejen, har gett oss feedback liksom, på att det verkligen fungerar. Hon sa tex att sorg bearbetningen gav henne jättemycket och att hon kunnat släppa mycket saker tack vare det. Känns skönt att höra. Nu blir det inte så mycket mer idag. Jag och P ska göra middag, det blir sallad med tonfisk, räkor och skinka (för de som inte tycker att kött är mord!) haha...
 
Gårdagen var även den bra. Jag åkte till byn och G sa att mig att plocka mega godis påsen, sen köpte hon även chips och dricka åt oss och bjöd. Jag fick massage, var ute och promenerade och gjorde middag - kyckling och klyftpotatis med aborgine (?) och morötter. Sedan såg vi självklart mello. Jag tycker det var rätt som gick vidare; snygga Helena och skön låten bröder.
 
Nej nu knackade P på, vi ska börja med maten. Btw lyssnar just nu på Josef Johansson - Hela natten. Han var ju med i mello. Min musik detta.
 
Jag hoppas att eran helg är bra.
-------------------------------------------------------------
Vi kunde aldrig riktigt va som dom
Så vi blev samlade till slut
Vi som vek av vägen för längesen
Vi  som tog steget ut

För det fanns någonting annat
Och vissa hade varit  där
Alla följde vi nåns fotspår
Och sen möttes vi här

Så ångrar du dig
Aldrig att jag ångrar mig
Det finns inga skäl att blicka tillbaks
Ångrar du dig
Jag skulle aldrig ångra mig
Om vi vände dom nu får vi  aldrig se

Om vingarna bär
 
 
------------------------------------------------------
Kram Joli.
 
 

 




Kommentarer
Ankan

Hej! Blir glad när jag läser, för du ä så positiv å ja helt enkelt gladare:-) låter som du haft en bra helg! Vi ha "flyttat" hem å jag ha städat heela helgen. Jag ska skicka en bild till dig när allt är helt klart i badrummet. Jag ä super nöjd :-))
Jag tycker de låter klokt att fundera på framtiden på så vis att söka skolan som du vill. Å boende därefter. Om du känner så för övik å du ha gjort de länge, ä de ett bra tillfälle att starta om på nytt på ny ort me möjlighet till nya braiga vänner. Blir kanske inte lika lätt att "falla tebax" i gamla spår å mönster. Om jag ska va ärlig så är jag liite skeptisk till Umeå.. Hoppas du förstår varför.. Men börja med skolan å se vart du tänkas hamnar :-)
Måste sluta ä på jobbet, vi hörs snart igen! Kraam å puss

2014-03-03 @ 19:12:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0